My Photo
Name:
Location: KLANG, Malaysia

Sunday, June 18, 2006

我应该怎么做?

有没有人能够告诉我,二十五岁的人该做些什么?
什么东西应该要试了? 该有些什么责任?
可是我觉得我好失败,从来没有一样事情我可以做到及格的!废材!
更不用提做到一百分!
没有一样事情是我所可以想做就做的事!废材!
每天只能够在电脑面前做些不切实际、虚拟的事。废材!
我要更真实的东西!
可是,什么东西才算是真实的!!?
你看,原来我真的是个彻底失败的人!

8 Comments:

Blogger CheeKeong said...

do something u feel happy then ok jor..no need purposely do something bcoz for someone request u do de...
who tell u stay at home mean waste time..stay at home u also can enjoy ur time and rest de..
i think u need meet more friend..u look like didn't have a lot of friend to help u spend u time..if wrong don't F me ah..i just guess guess...

June 18, 2006 7:07 PM  
Blogger 诗不意悲, 妮不属弱。 said...

Alan chung said...
-.-'... 你最想做的事是什么? 哎..... ,二十五岁的人要懂得怎样分析那些事是重要的;会分轻重; 做人要有自信, 没人可以教你的. 你要懂得怎样去争取, 哎, 说容易, 做难.
-----------------------------------
又不会影响其他人--->有啊!跟我无关的人就不会有影响。

June 18, 2006 8:34 PM  
Blogger 诗不意悲, 妮不属弱。 said...

to ck: ya, i have very few frens nia...they live in damansara, also seldom online n chat with me.

June 18, 2006 8:39 PM  
Blogger Twainny said...

二十五岁,做什么?作“二五女“。。。(^O^)

尝试未曾碰过的人、事及物。
不想当“废材“?那就当“社会肥料“吧!

June 18, 2006 9:02 PM  
Blogger 诗不意悲, 妮不属弱。 said...

This comment has been removed by a blog administrator.

June 18, 2006 9:28 PM  
Blogger 诗不意悲, 妮不属弱。 said...

可是我就觉得自己没用啊。。。
做什么事都要前顾后瞻的, 不敢不顾一切做自己所要做的事。。。

June 18, 2006 9:33 PM  
Blogger CheeKeong said...

ninini...u need more friend..try to meet new friend loh..that good for u...

June 19, 2006 9:51 AM  
Blogger 诗不意悲, 妮不属弱。 said...

人心不古,自闭ing...

June 19, 2006 10:29 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home